Individuele coaching

Soms is niet een afdelingsgerichte maar een individuele benadering nodig. Bijvoorbeeld wanneer de organisatie- of afdelingscultuur reeds in orde is maar één medewerker moeite heeft om mee te gaan in het nieuwe gedrag. Of wanneer het bereiken van de gewenste cultuurverandering in zeer overwegende mate afhangt van het gedrag van één sfeerbepalende medewerker van de afdeling. Klantgerichter worden, Onderhandelen of Effectiever Communiceren zijn voorbeeldthema’s van een coaching.

Jos van Hulst zet graag zijn ruime kennis en ervaring als salesman, leidinggevende, vertrouwensman en inspirator in om deze medewerker persoonlijk te coachen. Leerdoelen worden vooraf afgesproken evenals de termijn die voor deze coaching nodig zal zijn.

In overleg wordt ook hier de inzet van multimediale middelen niet geschuwd. Sommige gedragspatronen worden nu eenmaal extra duidelijk door een camera vastgelegd evenals de veranderingen daarin door deze coaching. Het leereffect wordt hierdoor in belangrijke mate vergroot.

Niet alleen maar met elkaar praten maar ook coaching ‘on the job’ (met Jos als ‘de stagiair die meegaat naar een klant’) of in een rollenspel met Jos die zijn acteertalenten gebruikt om de juiste tegenspeler te bieden aan de medewerker, geven een hoog praktijkgehalte aan deze coaching.

Prijs en duur: maatwerk. Indicatief € 3.500 ex BTW (all in) voor 6 maanden onbeperkt contactfrequentie of contactmedium (persoonlijk gesprek, email, telefoon etc.).